Happiness is as easy as that

"Przez krótką chwilę jakieś zdanie próbowało uformować się w moich ustach i wargi moje rozchyliły się, jak u niemowy, gdy walczą z czymś więcej niż z cienką strużką powietrza. Lecz nie wydały dźwięku i to, co było już na brzegu mojej pamięci, wróciło na zawsze do rzeczy niewypowiedzianych" - F.S. Fitzgerald

Są takie momenty, kiedy człowiek traci nagle możliwość wyrażenia swojego zachwytu i mówi jedynie "niesamowicie", chociaż wie, że słowo "niesamowicie" nawet w jednej setnej procenta nie oddaje tego jak naprawdę jest.
Zdarzyło mi się kilka razy w życiu, być tak zafascynowaną tym co widziałam, czułam czy też robiłam, że straciłam możliwość określenia tego jakimkolwiek słowem. Myślę, że w takich momentach nawet cały słownik słów nie byłby wystarczający, by określić perfekcyjne nawarstwienie wszelkich okoliczności, zaczynając od pogody, koloru wody, zapachu pomarańczy, a kończąc na uśmiechniętych ludziach wokół i ciepłym wietrze.
 Moment w którym wysiedliśmy z aut w miejscowości Immousane zdecydowanie może kwalifikować się do tych chwil z których życie powinno się składać.

























Karolina Ramos

Born in 1994 in Poland. Constantly spending money on traveling.

13 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magia. Już nie będę się powtarzać, że wspaniałe robisz zdjęcia, dla odmiany-masz piękny uśmiech!

    OdpowiedzUsuń

  3. Tak bardzo zazdroszczę Ci tych widoków, plaży, wody, lenistwa, przygody i pogody! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to tez lenistwo :) Takie aktywne, ale jednak robi się to z przyjemnością i na pewno relaksuje:P

      Usuń
  4. Nie dość, że jesteś zdolna i mądra to jeszcze śliczna. No i audycja w radiu super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne miejsce! Ja za to jestem pewna, że zaniemówię, kiedy w końcu zobaczę Golden Gate Bridge. A co tam, w ogóle San Francisco. I tak naprawdę nie ważne jak to wygląda naprawdę. Może być brudne i zupełnie nijakie, ja wiem, że nie będę mogła złapać tchu :D Pieniążki się zbierają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie :) Bardzo chciałabym teraz być w takim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Magiczne zdjęcia, miejsce naprawdę cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku, jak tam przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś cudownego ! idealnie:) chciałabym tam być. buziaki

    OdpowiedzUsuń